Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Μια πέρα για πέρα αληθινή ιστορία


Συνέβη στο ταμείο πριν από μερικές μέρες.


-Αλήθεια, εσείς τι ακούτε, θα χρεωκοπήσουμε;


-Ώπα μεγάλε, μισό γιατί δεν έχει σήμα εδώ μέσα και παίρνω το Γιώργο και δεν απαντάει. Τι να τον ρωτήσω, α ναι, αν θα χρεωκοπήσουμε.


Έλα, Γιώργο, ναι, ο Uri είμαι ρε, τι λέει; Εγώ χάθηκα ρε μαλάκα, εσύ έχεις να πάρεις από τότε που έγινες Υπουργός. "Μη χαθούμε" και μαλακίες, 
όλο συνόδους και συνεντεύξεις μου είσαι. Να σε ρωτήσω ρε, ένα φιλαράκι εδώ θέλει να μάθει αν θα χρεωκοπήσουμε ή όχι. Τι; Α, μισό.


Φίλος, τι δουλειά κάνεις;


-Εγώ; Άνεργος είμαι.


-Α, άνεργος, λέει, είναι. Κάτσε, πόσα παίρνεις το μήνα;


-454,25 ευρώ.


-Ναι, Γιώργο, 454, 25 ευρώ. Καμιά άλλη βοήθεια έχεις; Με ρωτάει ο Υπουργός.


-Τη σύνταξη της μάνας μου. Της κόψανε το ΕΚΑΣ και παίρνει 327,25  καθαρά το μήνα.


-Ναι, Γιώργο και 327,25 της μητέρας του. Πόσα έχει στο βιβλιάριο; Κάτσε να κάνω μια ενημέρωση.


Χμμ, 4,25 που αφήνει από το επίδομα και 7,25 από τη σύνταξη, σύνολο μας κάνουν, Γιώργο, χμμμ ναι, έντεκα και μισό.


Οκ, θα του το πω. Έλα, φιλιά, τα λέμε.


Μεγάλε, δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωκοπήσουμε λέει ο υπουργός. Εντάξει, ησύχασες;


-Πω, μεγάλε, αν ησύχασα λέει; Φαντάζεσαι να χρεωκοπούσαμε;


-Ε, τι θα γινόταν;


-Τι τι θα γινόταν ρε μεγάλε; Θα χάνονταν οι καταθέσεις!

2 σχόλια:

Wasted Murloc Gang είπε...

to kalutero olwn einai oti pistevoun oti an xrewkophsoume,tha svistoun ta daneia

Uri Teller είπε...

Αυτο ειναι οντως το καλυτερο! Δε θελω ομως να τους κοψω τη χαρα ρε γμτ...