Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Eyecam- All Rights Deserved

Κυρίες-κύριοι καλησπέρα σας! Ξέρω ότι έλειψα πάρα πολύ καιρό αλλά αυτή τη φορά υπήρχε λόγος. Εκτός από ταλαίπωρος teller και ερασιτέχνης μπλόγκερ, κουβαλάω για πάνω από τη μισή μου ζωή και την ιδιότητα του μουσικού. Όχι με την ορθόδοξη έννοια αλλά με τη μορφή του πειραματιστή και του αιρετικού δημιουργού. 
Έτσι, τον τελευταίο καιρό εξαφανίστηκα ετοιμάζοντας το νέο μου προσωπικό άλμπουμ με το ψευδώνυμο Eyecam και τον τίτλο "All Rights Deserved". Περιλαμβάνει 12 ορχηστρικές συνθέσεις, με ατμοσφαιρικά pads, σκόρπια φωνητικά samples, αναλογικά συνθς και ποικίλα breaks. Μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν από  εδώ (βάζετε 0,00 στην τιμή, εκτός αν θέλετε να κάνετε donation)
Η αλήθεια είναι ότι η άνοιξη ήταν η αγαπημένη μου εποχή για δημιουργία. Αν και τα κομμάτια προϋπήρχαν, ασχολήθηκα για περίπου δύο μήνες με το να τους δώσω ξανά ζωή και καινούριο αέρα. Σίγουρα θα επακολουθήσουν κι άλλες δουλειές, με φωνητικά αυτή τη φορά, στο ίδιο ηχοχρωματικό περιβάλλον. 

Σας ευχαριστώ όσους κατεβάσετε τη δουλειά μου και περιμένω τα σχόλιά σας. Σύντομα θα έχουμε και κειμενάκι.

5 σχόλια:

Master είπε...

Σου υπόσχομαι να το ακούσω όλο!

Uri Teller είπε...

Θενξ Master, περιμένω την άποψή σου!

Stefanos Max είπε...

θα το ακουσω!

elPresidente είπε...

Ε, λοιπόν, εγώ το άκουσα, και το κράτησα. Κάτι πρέπει να λέει αυτό, ε;

Uri Teller είπε...

Thanx elPre! Χαίρομαι που σου άρεσε!